Program - Sesje RPG

Poniżej znajdziesz atrakcje odbywające się w ramach bloku sesji RPG, po kliknięciu w nazwę punktu programu rozwinie się jego opis. Możesz też skorzystać z poniższych przycisków, żeby wrócić na stronę główną programu i wybrać inny blok, wyświetlić tabelę wszystkich punktów lub przenieść się od razu do listy programu odbywającego się w odpowiedniej sali sesji RPG.

Sala RPG 3 (sesje)

PIĄTEK

W ramach sesji Gracze wcielą się w operatorów oddziału Mobilnej Formacji Operacyjnej fundacji SCP, której zadaniem będzie zbadać doniesienia o potencjalnej anomalii w małej wsi w województwie pomorskim. Niestety sprawą zaczyna się również interesować dziennikarz z lokalnej gazety. Czy uda się agentom przechwycić obiekt oraz wyciszyć sprawę zanim będzie za późno?
Sesja odbędzie się na systemie rpg Genesys.

SOBOTA

Nie wiecie już nawet, od jak dawna płyniecie. Los rzuca wami od wyspy do wyspy i zdaje się, że nie zbliżacie się ani odrobinę do swojej ojczystej wyspy. Widzicie jednak coś na horyzoncie, co, być może, jest waszą nadzieją na powrót…
Serdecznie zapraszam do 4 graczy na sesję Agona – jedynym wymaganiem jest spora kreatywność. Będziemy używać Karty X oraz innych narzędzi bezpieczeństwa i higieny sesji.

Grupa podróżnych, wykonujących spokojne zadanie dla barona Wurzen, musi odnaleźć się w nowej sytuacji, gdy dowiaduje się o porwaniu żony barona. Okazuje się, że są jedynymi osobami, które mogą ją uratować. Będzie napięcie, zagrożenie Chaosem, dylematy moralne i niewiele walki.
Sesja w świecie WFRP 4ed dla 2-4 graczy, na uproszczonej, house rulowanej mechanice. Postacie początkujące, z ukończonym pierwszym poziomem profesji.

Na planecie Trivar II grupa członków rebelii musi uratować agenta sprzymierzonej floty. Czas nagli, a chodzą słuchy, że agentem interesuje się sam Darth Vader.

NIEDZIELA

System: Blades in the Dark
Ilość graczy: 3-5
Doskvol to mroczne miasto pełne szczurów w ludzkiej postaci. Zrób jeden zły krok i całe życie sypie się jak domek z kart, a na koniec lądujesz w rynsztoku.
Wy mieliście wystarczająco siły, przebiegłości i szczęścia by nie utonąć w morzu intryg i knowań. Trafiło się wam wyjątkowe zlecenie, choć lepiej można by określić je mianem „życiowej szansy”. Czy sprostacie wyzwaniu i odmienicie swój los?

Sala RPG 4 (sesje)

PIĄTEK

Niestandardowa sesja w systemie Pulp Cthulhu! Gracze wcielają się w członków plemienia z czasów przed prehistorią, którzy muszą zmierzyć się z grozą przekraczającą ich pojmowanie. Sesja dla 4 osób, które chcą zmierzyć się z Mitami za pomocą maczug i włóczni! Gotowe postacie do wyboru przed rozpoczęciem gry! Zapraszam serdecznie.

SOBOTA

„Dog Eat Dog” Liama Liwanag Burke to gra o kolonializmie i jego konsekwencjach. Opowiada historię małego plemienia na odludnej wyspie, które popadło w konflikt z zamorskim okupantem. Gra zaczyna się wtedy, gdy wojna się kończy.
Ile osób? 3-5 łącznie ze mną.
Czego oczekiwać? Niesprawiedliwego traktowania tubylców przez okupację, prostej mechaniki, poważnych tematów, narzędzi do komunikacji i wspólnego tworzenia historii.
Uwaga! Zawiera motyw kolonializmu i to co wspólnie umieścimy w grze.

Animas Forks w Colorado to jedna z wielu opuszczonych wiosek, pochodzących z czasów gorączki złota. Kilka budynków użytkowych i samo zejście do tuneli ciągnących się pod całym obszarem.Natomiast miasteczko stało się zmorą władz hrabstwa San Juan, odkąd przybyła do niego ekipa filmowa. Cała współpraca układała się pomyślnie do momentu zaginięcia jej części podczas nocnych zdjęć…
Najprawdopodobniej zagubili się w którymś z tuneli, wydaje się to prosta sprawa na zasadzie odszukania zaginionych…

Sala RPG 5 (sesje)

PIĄTEK

Zapraszam na wyprawę w głąb tajemniczego magicznego labiryntu. System: pierwsza edycja Tunnels & Trolls. Przygoda „Magiczny ikosaedr” to przygoda autorstwa Michała Laskowskiego udostępniona przez konkurs Quentin. Liczba graczy dowolna, znajomość systemu niewymagana.

SOBOTA

Sesja w Cthulhu Dark
Anglia rok 1920. Bohaterowie przyjeżdżają do odludnej rezydencji na zaproszenie poznanej podczas wojny przyjaciółki. Na miejscu okazuje się, że pod pozorami beztroskiej letniskowej kanikuły czai się wina, niepewność i mrok.
Zapraszam do wspólnego tworzenia historii o rodzinie, władzy i mrocznych sekretach. Wszystko w wielce brytyjskiej atmosferze przy herbatce i sconesach z clotted cream.
Zapraszam początkujących graczy.

Stoicie przed tablicą pełną ciekawych ofert pracy dla poszukiwaczy przygód takich jak wy. Nie wiecie gdzie, ani kiedy jesteście. Wszystko okaże się, gdy podejmiecie się któregoś z zadań.
Do wyboru będziecie mieli kilka różnorodnych scenariuszy, które zaciekawią zarówno gotowe i doświadczone drużyny, jak i takie złożone z przypadkowych, czy nawet zupełnie zielonych w RPG osób.

Wszyscy szlachcianie byli uważani za dobre i miłe osoby a często podlegali księciom złodziei. Potrafili jednak odróżniać dobro od zła przynajmniej do czasu. Do czasu gdy nie zapożyczyli się u samego przełożonego. U NIEGO.
Teraz przed wami kolejne ze zleceń Księcia Ciemności. Nie raz już twierdził że ostatnie które wam zlecił chociaż nie chce wam się w to wierzyć.
System: Warhammer 2ed
Skupiamy się bardziej na odgrywaniu postaci niż na rzutach kośćmi.

Sala RPG 6 (sesje)

PIĄTEK

Wiedźmini polują na potwory dla pieniędzy? Świetnie się składa, bo te potwory ukradły właśnie ich całkiem sporo. Po co potworom złoto? A cholera je wie! Bierzecie tę robotę, czy też nie? Myślę, że nie tylko chędożone mutanty będą zainteresowane dobrym zarobkiem. I nie próbujcie mi grozić. Moje nazwisko Vivaldi i jeśli mnie tkniecie, zapomnijcie o kredytach we wszystkich miastach stąd do Vengerbergu!

SOBOTA

Zaginięcie Alice to cicha gra fabularna opowiadająca o zniknięciu Alice Briarwood, licealistki z sennego miasteczka Silent Falls, położonego w północnej Kalifornii. Wcielicie się w jej bliskich: rodzinę, przyjaciół i ukochanych, którzy próbują zrozumieć co się stało. Gra prowadzona jest poprzez komunikator tekstowy. Porusza trudne tematy takie jak: przemoc psychiczna i fizyczna czy śmierć.

„Mieliście być naszymi następcami! Poprowadzić księstwo w nową epokę! Mogliście mieć wszystko, ale to odrzuciliście. Naiwni idealiści! Patrzcie, do czego to doprowadziło”.
Te słowa dźwięczą Wam w uszach. Tak, mieliście poprowadzić dalej frakcję Waszych patronów, być ich dziedzicami. Jednak odkryliście prawdę. To cynicy i mordercy uważający, że cel uświęca środki. Nie potrafiliście być tacy. Zbuntowaliście się.
Teraz zamknięci w ładowni płyniecie na wyspę, gdzie najpewniej zostaniecie straceni.

Zgrozy to popularna seria dodatków do Zewu Cthulhu. Jednym z jej wyznaczników są wielowymiarowe, dające się lubić postaci uwikłane w kosmiczną grozę światów Lovecrafta. Na warsztatach opowiem, jak tworzymy w Zgrozach takie postaci, i jak Wy też możecie to robić.

NIEDZIELA

Korniszon zaginął, a wraz z nim dwa worki biżuterii zrabowane z jachtu, który osiadł na mieliźnie pośrodku Reiku. Gruby Otto, doker i głowa półświatka, życzy sobie, żebyście odnaleźli Korniszona, ponoć Waszego kumpla. Alternatywą był sparring z ogrem gangstera, Morghurem Ludojadem. Chcąc nie chcąc ruszacie więc tropem zaginionego niziołka. Coraz więcej w tej historii się nie zgadza. Czemu uciekł on na pokryte gęstą mgłą moczary? Po co mu tyle kosztowności? Czy Korniszon naprawdę jest niziołkiem?

Rada wioski debatuje już piąty dzień. Nikt nie wie nad czym. Aż w końcu nastąpił przełom! Wezwano czterech początkujących Adeptów by stawili się przed obliczem Rady. Podążacie więc, w milczeniu, do Sali Zgromadzeń, kompletnie nie mając pojęcia, co Was czeka.

Sala RPG 7 (sesje)

PIĄTEK

Świeżospleciona grupa śmiałków opuszcza Azyr, by udać w swą pierwszą misję. Pozornie proste zadanie staje się jednak śmiertelnie niebezpieczną rozgrywką, gdy sprawę mieszają się agenci jednej z Plugawych Potęg.

SOBOTA

Grupa dzieciaków mieszkająca nieopodal małej wioski pośrodku niczego wybiera się do lasu aby sprawdzić czy z miejscowym pustelnikiem jest wszystko w porządku, gdyż nie odwiedzał wioski już dłuższy czas.

NIEDZIELA

Strzygi to gra fabularna o zemście zza grobu.W trakcie rozgrywki uczestnicy kierują postaciami tytułowych strzyg – osób, które powstały z martwych, by ukarać swych oprawców. Skórzane płaszcze, pistolety, katany i noszenie okularów przeciwsłonecznych w kompletnych ciemnościach to w Strzygach standard, a seks i przemoc są odpowiedziami na wszystkie pytania.
Strzygi to też wspólnie opowiadanie historii, gdzie gracze tworzą historię razem z Mistrzynią Gry.

Sala RPG 8 (sesje)

PIĄTEK

Budzisz się ze snu hibernacyjnego. Jasne światło razi. Ciała przywrócone do nominalnej temperatury powoli odzyskują sprawność – to że nie poznajesz tego miejsca, to w miarę normalne. Tylko czemu nie pamiętasz nawet własnego imienia?
Oto krótka przygoda do systemu Obcy – a więc klimat kosmicznego horroru. Sesję rozegramy na platformie Foundry. Ani jej ani systemu NIE musisz znać. Zalecany jest natomiast komputer z min. 8 GB RAM i myszką a także szybkie i stabilne łącze internetowe.

SOBOTA

Jeżeli nigdy nie grałeś w D&D 5e to serdecznie zapraszam na krótką sesję pokazową. Podczas tej sesji wytłumaczę podstawowe zasady najpopularniejszego RPG na świecie.

Jeżeli nigdy nie grałeś w D&D 5e to serdecznie zapraszam na krótką sesję pokazową. Podczas tej sesji wytłumaczę podstawowe zasady najpopularniejszego RPG na świecie.

Gdy wreszcie udało Wam się doprowadzić kardynała de la Rosa przed sąd, przed którym zapłacił za swe haniebne czyny, myśleliście, że Wasze kłopoty się w końcu skończyły. Nic bardziej mylnego. Teraz, ukrywając się wśród portowych uliczek, próbujecie dowiedzieć się, kto Was ściga. 

Sala RPG 9 (sesje)

PIĄTEK

„Każda wystarczająco zaawansowana technologia jest nieodróżnialna od magii”- Arthur C. Clarke
Osiem wielkich cywilizacji, jedna po drugiej upadały, by kolejne mogły się narodzić. Dziś żyjemy w miejscu zwanym „Dziewiątym Światem”, miejscem wypełnionym pozostałościami po swoich poprzednikach- technologiami, zagadkami, niebezpieczeństwami i artefaktami, tak wspaniałymi, że aż mylonymi z magią.
Te wspaniałości poprzednich światów to Numenery, i choć są one groźne, musicie je odnaleźć żeby przetrwać.

SOBOTA

Sesja rpge w Wh 2ed skupiająca się na grupie wieśniaków chcących odnaleźć zaginione dziecko

Tzw. Original Dungeons & Dragons to gra, która zapoczątkowała hobby RPG. Czy pomimo upływu 47 lat od jej wydania nadal jest grywalna? Zdecydowanie tak, o czym będzie można się przekonać wcielając się w wikingów zagubionych na Morzu Czarnym, którzy przybijają do brzegów tajemniczej i fantastycznej krainy. 

Triggery: przemoc, groza (lekka)

The Cults often find the suffering of others most amusing. They take victimes and „performers” to their communal havens, where they test the individual`s pain resistance.
This ritual is used in doing so. Each cultist group may vary the ritual slightly, but overall it is the same. In it, all those chosen to draine the sacrafices of their blood and then given a small amount of their leader. From that moment they are reborn.
The small death grants you the new life

NIEDZIELA

Kiedy lud Castici wystąpił przeciwko dyktaturze wojskowej, jedyną szansą na zwycięstwo sprawy było sprowadzenie pozaświatowych specjalistów. Chojnie opłacane oddziały najemników potężnie przyłożyły rąk do odebrania władzy juncie i ustanowienia demokratycznego rządu. Kiedy jednak kończy się wojna, kończą się dla najemników możliwości zarobku, a zwykli, stęsknieni za pokojem ludzie, zaczynają patrzeć na nich z niechęcią.

Sala RPG 10 (sesje)

PIĄTEK

Małe, ludzkie dramaty to rzecz codzienna. Nawet jeśli jesteś załogą frachtowca, który musi dostarczyć zaopatrzenie dla armii walczącej o strategicznie ważny układ gwiezdny. Dni podróży dłużą się, kosmos jest nieskończenie wielki i oczywiście nikt nie usłyszy w nim twojego krzyku. Wojna trwa gdzieś obok, będąc nieistotnym drobiazgiem, kiedy całe dnie wpatrujesz się w ekrany nawigacyjne, serwisujesz napęd, sprawdzasz stan ładunku etc.
Sesja w uniwersum „Algorytmu wojny” Michała Cholewy.

SOBOTA

Zapraszam na losowo-improwizowaną sesję w lekkim i przyjemnym systemie Fajerbol. Klimat fantasy, liczba graczy 3-6, znajomość systemu nieobowiązkowa.

Pokazowa sesja filmowa do systemu Obcy: Gra Fabularna! Wcielicie się w członków załogi kosmicznego statku ratunkowego szybkiego reagowania, krążącego wokół satelity wydobywczej. Jak w każdej opowieści w świecie Obcego ich lot nie może jednak zbyt długo pozostać rutynowym… Serdecznie zapraszam graczy, którzy chcą poznać Obcego, wgryźć się w niego bardziej czy zaprzyjaźnić się z jego konwencją i mechaniką.

NIEDZIELA

Sesja wprowadzająca w Obcego RPG.
Zapraszam osoby chcące poznać system, które jeszcze w niego nie grały.

Sala RPG 11 (sesje)

SOBOTA

Zew Cthulhu 7e
Lata 90, Nowy York
Seria wybuchów przetacza się przez miasto. Same przestępstwa przypominają sposoby działania nieżyjącego już bombera. Dodatkowo na miejscach wybuch pojawiają się karteczki z napisem „PM: Żyje” pisane stylem bombera. Wy, jako policja musicie rozwiązać tą sprawę.
Dodatkowe uwagi:
Postacie są z jednostki kryminalnej policji.
karty postaci będą przygotowane.
Dużo gadania z npctami.
Gatunek: Weird Fiction
Typ sesji: Śledztwo
Ograniczenie wiekowe: 15+

Jeżeli nigdy nie grałeś w D&D 5e to serdecznie zapraszam na krótką sesję pokazową. Podczas tej sesji wytłumaczę podstawowe zasady najpopularniejszego RPG na świecie.

Możesz też wybrać jeden ze znajdujących się niżej przycisków żeby przenieść się do innego bloku programowego.